Fw: XF3.3.6, Trio3D rev.1, ADI Provista 4P

Tomáš Muroň Tomas.Muron na osu.cz
Úterý Květen 23 09:46:35 CEST 2000

 Zdravim do konference.

 Mam doma konfiguraci viz. subj.
 Pokud by se nasel nekdo se stejnou, ale chodící na XF86_SVGA, tak at mi,
 prosim
 posle sekci Device ke karte a modeline k monitoru.

 Strucny popis problemu:
 V XF3.3.5 chodici bez problemu na 24bpp 1024x768. "sw_cursor","noaccel"
 na vypoctenych modeline podle clanku z root (M. Krause).
 XF3.3.6 ani tuk.
 Vyzkouseno se starym XF86Config, s nove vygenerovanym a dopocitanymi
 modelines,
 modelines pro VESA, vyzkouseny zde uvedené rady typu
{
   OT: Pomoc, mam Trio3D ...
   RE: Podivejte se do konf. (prip.Trio3D/X2 funguje s timhle)
 }
 Pokud uvedu ChipID 0x8a10, tak se mi sice spravne detekuje virge GX2
 chipset, ale
 dokonale to zamrzne pocitac.

 Maximum, kam se s SVGA dostanu je detekovana Trio3D a akceptovatelny
 X -probeonly. Spusteni serveru vede ke korektnimu startu, funguje
 <Ctrl><Alt><+|-|backsp>,
 ale obraz je nerozeznatelny a monitor ho okamzite vypina.
 Neakceptovatelna reseni:
 vymena hardware, upgrade na XF4.0, framebuffer, komercni servery,
 konfigurace pro Trio3D/2X.
 Downgrade az po vycerpani vsech moznosti.

 S pozdravem
Tomáš Muroň
Tomas.Muron na osu.cz