Oracle8.1.61 a RedHat6.2 CZ

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Úterý Květen 23 09:48:42 CEST 2000

Bezi jenom to chce patricne zvetsit swap na cca 300MB protoze kdyz jsem
instaloval 8i na masinu 128MB RAM + 128MB SWAP tak to spolehlive slo do kopru.
JVM od Black si brala v jednu chvili instalace i 384MB RAM :-)))). Po
nainstalovani 8i v pohode bezi na 128MB RAM.

> * Proc mi na nainstalovani (ted nemluvim o inicializaci) nestaci komp s 64Mb
>   RAM (kdyz je to jen kopirovani souboru)?

Viz predesly ostavec. Instalace je naspana v Jave.

> * Proc mam mit na serveru s SQL nainstalovana Xwin?! (to mi vadi moc...
>   protoze tam kam jsem to chtel dat primarne je nemam...)

Vize predesly odstave.

> * To je pekne, ze to pobezi vsude, ale ono to bude pouzito jen tam kde pobezi
>   samotny Oracle a ten je napsan v C ...
>
> * Je to desne pomale --- ted par mega bych drive odnesl v zubech...

>  Bude pekne pokud to tak bude, jinak to neni podpora Linuxu... jen je to
> dalsi vydareny marketing.

No oni asi u Oraclu nepredpokladaji ze si jejich robustni databazovy engine
nebude instalovat nekdo kdo ma PIII300 a 64MB RAM takovy HW opravdu neni na
provozovani takoveto DB i kdyz 8.0.5 by na tom bezela v pohode. Oracle je obecne
databaze uzpusobena pro praci s velkymi databazemi. Na to aby jste mel Oracle
pro databazi kde budete mit dve tabulky a v kazde 20tisic rekordu tak to je
trochu kladivo na mouchu.

Bye Sam