Clanek o Linuxu na Neviditelnem psu

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 23 10:15:15 CEST 2000

On Tue, May 23, 2000 at 08:35:04AM +0200, Zdeněk Böhm wrote:
> Chci poprosit nekoho, kdo muze (vzhledem ke svym rozsahlym znalostem Linuxu)
> napsat vhodnou kritiku, poslete ji panu Neffovi na neff na login.cz. Myslim, ze
> by bylo dobre, kdyby si ctenari psa mohli precist i nazor opacne strany.

No nevim, nakolik moje znalosti se daji povazovat za rozsahle, nicmene
pracuji na tom, jeste dnes to poslu ... jednu kopii dam i do konference.

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //