Problem s podsietou - vyriesene

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Úterý Květen 23 11:44:24 CEST 2000

-----Původní zpráva-----
Od: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 23. máj 2000 12:00
Předmět: Re: Problem s podsietou - vyriesene

>Zalezi ako to mate zorganizovane. Ked je pre Vas vyhodne na kazdu budovu
>hodit nejaky router a potom to zavesit nejakemu cloveku na krk, je to Vasa
>vec.

Ha. Ten router nie je v kazdej budove jeden. Je ich v jednej budove
niekolko.
A vyhodne to nie je. To mate pravdu. Momentalne to vsak takto musi byt.

Vacsina ludi si pracu zjednodusuje a pocet routrov zmensuje, resp.
>zvacsuje rozsah siet. Potom sa nemusi trapit s nejakym zastaralym ripom,
>ktory aj od verzie 2 vie robit aj podsiete, ale stale je to stary RIP.
>Alebo pouzivat nejake BGP. Ci dokonca nebodaj OSPF, co je asi zbytocne
>nakolko zvacsa na skolach nie su siete poprejane medzi sebou, ale vetvene
>do stromovej struktury. Obsluhovat nejakeho demona nie je taky problem ako
>chapat, co ktory protokol robi a preco je pre mna vyhodny. Pokial toto
>neovladam, tak treba zvazit ci predsa len nie je lepsie staticke
>routovanie. Urcite nenarobi tolko skody, ako ked sa veci nerozumiem.

Myslim si, ze pocitac ma sluzit cloveku a nie naopak. Z vasich tvrdeni
plynie, ze ste otrokom pocitaca, pretoze nie pocitac robi to, co chcete Vy,
ale naopak, Vy robite to, co chce od Vas pocitac. Mne taky sposob prace
nevyhovuje, preto mam radsej demonov, samozrejme funkcnych. U takeho demona
staci vediet, co robi a ze sa da na to spolahnut. Vobec nemusim vediet, ako
to robi. To nechavam na jeho autora.
Keby som to robil inac, mohol by som ist v styridsiatke do invalidneho
dochodku, co sa dufam nestane.

jh