Problem s podsietou - vyriesene

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 23 11:58:10 CEST 2000

> Ha. Ten router nie je v kazdej budove jeden. Je ich v jednej budove
> niekolko.
> A vyhodne to nie je. To mate pravdu. Momentalne to vsak takto musi byt.

Mozno by sa stacilo zamysliet, preco to tak musi byt a ci by sa to nejak
nedalo spravit lepsie. A podla mna by to urcite slo. Uz aspon to, ze na
jeden intefejs hodim viacero aliasov a uz som usetril sietovku a pripadne
aj jeden comp. Samozrejme ratam s tym, ze je tam rovnaky typ
siete(koax,UTP)

> Myslim si, ze pocitac ma sluzit cloveku a nie naopak. Z vasich tvrdeni
> plynie, ze ste otrokom pocitaca, pretoze nie pocitac robi to, co chcete Vy,
> ale naopak, Vy robite to, co chce od Vas pocitac. Mne taky sposob prace
> nevyhovuje, preto mam radsej demonov, samozrejme funkcnych. U takeho demona
> staci vediet, co robi a ze sa da na to spolahnut. Vobec nemusim vediet, ako
> to robi. To nechavam na jeho autora.
> Keby som to robil inac, mohol by som ist v styridsiatke do invalidneho
> dochodku, co sa dufam nestane.

Z mojich tvrdeni plynie to, ze ked chcete nieco robit dobre, najprv tomu
musite rozumiet. Ked sa tomu nerozumiete tak potom ste STALE otrokom
pocitaca, lebo je OS (napr. windows) si s vami bude robit co len chce.
A preco ? Lebo ako ste sam povedal, neviete ako ten demon pracuje.
Poznate len jeho vysledok. Co spravite ked to z nicoho nic prestane
fungovat ? A vy nemate ani sajnu preco ?
To az potom zbadate kto je ci otrok :-)

PS: aj krava bude vzdy len kravou pokial nepride na to, ze to svoje mlieko
moze cloveku predavat a nie ho len tak nechat aby si ho zobral :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }