reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Zdenek Pizl zdenek.pizl na post.cz
Úterý Květen 23 12:00:15 CEST 2000

Martin Macok wrote:

> Zkuste si na dvou ruznych instalacich dat stejne heslo a podivat se do
> shadow, zda tam bude stejny zaznam hesla ...

no jiste, system pouzije jiny 'salt', ale kdyz uziju salt z hesla (prvni
dva znaky), tak mi nic nebrani vyzkouset mozne kombinace znaku v heslu

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...