reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Robert Vojta penguin na clark.cz
Úterý Květen 23 14:26:25 CEST 2000

Zdravim,

# A mohl bych videt jediny pripad, kdy byla FANATICKA propagace Linuxu?

 jiz parkrat v teto konferenci ;-(

# Uz se okolo Linux motam 6-7 let, ale tohle jsem jeste nikdy neslysel.

 Ja taky a slysel, mozna neco najdete v archivech.

# Kdyz se me nekdo zepta, na cem bych programoval distribuovanou aplikaci v
# Javy, naprosto KLIDNE odpovim na Linuxu. Kdyz se me nekdo zepta, na cem
# bych provozoval firemni Intranet, naprosto v KLIDU odpovim na Linuxu. Kdyz
# se me nekdo zepta, na cem parim hry, naprosto v klidu reknu ze na Winech.
# Kdyz nekdo tedy chce zkusit Linux, naprosto v klidu mu ho vypalim...

  To ano, tohle beru, ale kdyz nekdo zkritizuje neco na linuxu a pochvali
windows, tak se vzdycky ozve clovek co tomu moc nerozumi, nebo alespon do
te miry tolik, aby byl schopen objektivne posoudit vyse uvedenou kritiku.
Uz jste nekdy videl, ze by na toto zareagoval Yenya, Pavel Janik nebo jina
uznava autorita ohledne linuxu? Ja ne, vzdycky na to zareaguje nekdo, kdo sice
neco napise, ale jak sam vidite sam tomu moc nerozumi (vyse uvedeny
password/crypt) ;-((

# Je nekde v predeslem odstavci naznak FANATICKE propagace?

  Neni.

# Co to je za vyrazy "podsouvat bozsky linux"? Proc by se mel linux jeste
# vice zprotivit?

  Vite, kdyz nekdo pouziva nejaky OS a nekdo chodi a rika, to je smejd, ja mam
toto a tamto, atp. tak to neni podsouvani? Tim ale nerikam, ze to bylo v tomto
clanku napsane.

# To jsou teda argumenty, to je sila, od cloveka s prezdivkou Penguin...

  Na moji prezdivku mi nesahejte, ja pouzivam linux uz hodne dlouho a planuju
ho pouzivat jeste dele.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

 Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO)                           \)/ .-.
                                                             /,(o,o)