[OT] (FLAME) Re: reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Úterý Květen 23 16:02:04 CEST 2000

Robert Vojta wrote:

>   To ano, tohle beru, ale kdyz nekdo zkritizuje neco na linuxu a pochvali
> windows, tak se vzdycky ozve clovek co tomu moc nerozumi, nebo alespon do
> te miry tolik, aby byl schopen objektivne posoudit vyse uvedenou kritiku.
> Uz jste nekdy videl, ze by na toto zareagoval Yenya, Pavel Janik nebo jina
> uznava autorita ohledne linuxu? Ja ne, vzdycky na to zareaguje nekdo, kdo sice
> neco napise, ale jak sam vidite sam tomu moc nerozumi (vyse uvedeny
> password/crypt) ;-((

<FLAME>
Popravde receno, jediny, kdo se tady chova fanaticky jste vy.
Pan Macok se omluvil a vsichni to vzali (nebo se k tomu nevyjadrili),
ale vy neprestavate ve svych osobnich utocich.  Kazdy z nas se
nekdy spletl a nikdo z nas nemuze vedet uplne vsechno.  Krome teto
chybky byl zbytek reakce korektni, tak nevim, co vam na tom neda
spat.  Mozna by bylo korektnejsi, kdyby pan Macok dal nejprve
reakci k posouzeni do konference, a teprve potom jej odeslal panu
Neffovi, ale to uz je jeho vec, ze to neudelal.  Pokud se chcete
hadat dal, tak klidne, ale piste mi soukrome.
</FLAME>

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6