reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Robert Vojta penguin na clark.cz
Úterý Květen 23 14:44:27 CEST 2000

# Ano, kdyz jsem se spletl v tom, jak funguje passwd/crypt, tak uz nikdy
# vice nebudu psat o zadnem unixu ...

  To sem nerekl, napsal sem pouze to, ze clovek co kritizuje nejaky clanek co
nekde vysel, tak si to po sobe alespon precte a popremysli nad tim co napsal.

# Ano, chci se zviditelnit a jsem hrozne FANATICKY. Ta moje reakce totiz
# strasne propaguje linux a kritizuje Windows. O ja fanatik ...

  Nebylo to mysleno primo na vas, ale spise tak obecne. Problem totiz je, ze
jsou zde lide, kteri kdyz jim nekdo sahne na linux nebo rekne krive slovo, tak
by vas, mit zbran, klidne i zastrelili ;-(( Za kazdou cenu propagovat linux,
nic jineho neexistuje, vsechno ostatni je horsi, ...

# P.S. A nestacilo mne proste upozornit, ze v te reakci mam chybu? To jste z
# toho musel vyvozovat zavery o "fanatismu, cvokach, co se hadaji a NICEMU
# ve skutecnosti nerozumi"? Mam dojem, ze se hadate predevsim vy, z meho
# pohledu NEKDO (setuid?) napsal hloupy clanek na Neviditelnem Psovi a ja
# jsem na to napsal kritickou reakci ... a vy mne napadate, ze vam linux
# protivim, ze jsem fanatik a fanaticky propaguji linux (zkuste to
# dokazat!).

  Stacilo, sak sem to napsal a mozna sem si i trochu vic rejpnul, ale neni
to snad tak? Zkuste se podivat na vice prispevku nebo na vice clanku na webu,
jakmile se objevi nejake spatne slovo proti linuxu, hned je tam hromada
lidi co pisou, to je blbost, dyt je nejlepsi, ... (vetsinou ty lidi o tom
moc nevedi, nainstalujou si RH CZ, do toho KDE a mysli si, ze jsou bohove).
Vysel z toho celkem zbytecne FW a ja se za to omlouvam, ale zkuste nad tim
popremyslet i trochu jinak.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

 Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO)                           \)/ .-.
                                                             /,(o,o)