reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Ivo Hanuska hanuska.conference na trade-cz.com
Úterý Květen 23 15:06:54 CEST 2000

K tomu lze dodat:

podivejte se do archivu teto konference. Je tam aspon 1000 prispevku typu
"pratelsky Linux", "Co dal s Linuxem" a pod. Vsechny prispevky jsou zcela
ocividne bud od lidi, kteri vidi Linux i jeho nedostatky a od lidi, kteri
Linux zboznuji a nedostatly nechteji napravit, protoze nevim proc.

Takze ten pan Penguin ma v necem pravdu.

Hanuska

-----Original Message-----
From: Radek Vybiral [mailto:Radek.Vybiral na vsb.cz]

On Tue, 23 May 2000, Robert Vojta wrote:

>   Taky mi na tom vadi obcasna FANATICKA propagace linuxu. Proc to nekdo
dela?
> Vzdyt je vec kazdeho cloveka co pouziva, nekdo pouziva windows a kritizuje
> linux, hned na to je tu reakce zaryteho linuxaka proti windows. Kde sme?

A mohl bych videt jediny pripad, kdy byla FANATICKA propagace Linuxu?

Uz se okolo Linux motam 6-7 let, ale tohle jsem jeste nikdy neslysel.

Kdyz se me nekdo zepta, na cem bych programoval distribuovanou aplikaci v
Javy, naprosto KLIDNE odpovim na Linuxu. Kdyz se me nekdo zepta, na cem
bych provozoval firemni Intranet, naprosto v KLIDU odpovim na Linuxu. Kdyz
se me nekdo zepta, na cem parim hry, naprosto v klidu reknu ze na Winech.
Kdyz nekdo tedy chce zkusit Linux, naprosto v klidu mu ho vypalim...

Je nekde v predeslem odstavci naznak FANATICKE propagace?

Co to je za vyrazy "podsouvat bozsky linux"? Proc by se mel linux jeste
vice zprotivit?

To jsou teda argumenty, to je sila, od cloveka s prezdivkou Penguin...

R.V.