Fanaticka propagace linuxu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Květen 23 15:02:44 CEST 2000

On Tue, 23 May 2000, Ivo Hanuska wrote:

>dela?
>
>A mohl bych videt jediny pripad, kdy byla FANATICKA propagace Linuxu?

Ale jo, jen si to priznejme, nase propagace je docela
fanaticka, protoze je vetsinou "ANTI-M$".

Jenze ona ani jina byt nemuze, protoze jakmile si to clovek
zacne s linuxem (a jinym free-systemy), tak jenom aby
zakopoval o ty klacky, co mu pod nahy hazi m$.

Cili to vsecko je takovy maly "boj za osvobozeni", a ty
byvaji vetsinou fanaticke - co naplat ;-)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Zavrete okna! -> http://www.alt-f4.cz/