OT: swinstall na HP

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Květen 23 22:16:40 CEST 2000

Ahoj,

jsem zoufalej, jestli nekdo dokazete poradit, nebo aspon kam smerovat
sve usili budu rad. Chci nainstalovat gcc-2.95.2 na HP 9000/ a180 lec
neco jsem podelal a nejde mi uz nainstalovat nic. swinstall rika, ze
nemuze vytvorit lockfile, ale jako root muze. hledal jsem v manualovych
strankach, ale vse co jsem se dozvedel, ze se snazi delat ve
/var/adm/sw/products/swlock, kteryzto se mu podari, ale pise:

"a180:/tmp/work":  Cannot establish a lock on this target because of

 an external error (for example, the lock file could not be created).

uz nevim kudy dal, jestli nekdo vite, nebo tusite co se da delat,
poradte.

Diky, Libor Chocholaty