OT: swinstall na HP

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Květen 24 09:16:18 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Ahoj,
>
> jsem zoufalej, jestli nekdo dokazete poradit, nebo aspon kam smerovat
> sve usili budu rad. Chci nainstalovat gcc-2.95.2 na HP 9000/ a180 lec
> neco jsem podelal a nejde mi uz nainstalovat nic. swinstall rika, ze
> nemuze vytvorit lockfile, ale jako root muze. hledal jsem v manualovych
> strankach, ale vse co jsem se dozvedel, ze se snazi delat ve
> /var/adm/sw/products/swlock, kteryzto se mu podari, ale pise:
>
> "a180:/tmp/work":  Cannot establish a lock on this target because of
>
>  an external error (for example, the lock file could not be created).

> [...]

Taky jsem s tim zapasil. Uz si nejsem jist, ale mam pocit, ze jsem proste
a jednoduse dal touch na ten pozadovany soubor (= vyrobil jsem ho prazdny)
a ono to bylo najednou spokojene. Ted jsem musel delat totez na jine masine,
tentokrat stacilo tu hlasku ignorovat a napsat mu rucne plnou cestu
k tomu souboru xxx.depot

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz