ISDN "modem" ZyXEL Omni TA 128

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Květen 24 08:36:58 CEST 2000

Dobry den

uvazuji o koupi vyse uvedeneho modemu a chtel bych znat vas nazor na nej, zda
ho nekdo pouziva a pod.
Ma dva rs232 porty takze by mel umoznit dve nezavisle spojeni na dve ruzne
cisla, je to tak?

Muzete mi doporucit pripadne nejakou interni kartu, co by mi vyse uvedene taky
umoznila a pripadne jeste fax?

Prochazel jsem archiv konference a vim ze se dotazy na isdn tady objevuji
celkem pravidelne ale nenalezl jsem nejake resume na tyto dotazy. Dival jsem
se na penguina ale ten se o isdn hw moc nezminuje.
Existuje nekde seznam hw, ktery je pod linuxem vyzkousen at uz s ruznymi
vysledky?

Diky

S pozdravem

Petr Zapadlo