Izolovany server

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Květen 24 12:52:13 CEST 2000

Povolil jste v souboru /etc/mgetty+sendfax/login.config řádek s AutoPPP?
Na něm můžete také doplnit IP adresy, které dostane klient a server.

V souboru /etc/ppp/pap-secrets by měl stačit řádek s hvězdičkami a
prázdnými uvozovkami pro heslo.

Slávek.