Izolovany server

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Květen 24 22:30:20 CEST 2000

> pokousim se udelat server, ktery nebude pripojen k inetu, ale bude mozne
> se k nemu prihlasit dial-up z woken a poslat nebo prijmout postu. Takze
> tam pobezi postfix. Pomoci mgety-sendfax se mi modemy spisknou a
> terminalem se pripojim, ale nejde mi overeni pap nebo chap a nevim jak je
> to s pridelenim IP a z nam pppd nejak nejsem moudrej. Nemate s tim nekdo
> zkusenost.

Co mate v /etc/ppp/options ?

Musíte tam mít specifikovanou adresu serveru a klienta, např.
192.168.5.1:192.168.5.2

Nemáte náhodou v /etc/mgetty+sendfax/login.config okomentovanou řádku
začínající /AutoPPP/... ?

Konta, která budete používat pro přijlašování na server musí mít záznam
v souboru pap-secrets a jako shell by měli mít /usr/sbin/pppd.

/usr/sbin/pppd by měl mít nastavený SUID bit.

Pokud máte nějaké další problémy s pppd, tak si zapněte logování
(parametry
debug a kdebug) a pošlete výpis z logu.

--
/*