umount a device busy VYRESENO

Marek Les marek na ryston.cz
Středa Květen 24 12:48:25 CEST 2000

Mila Kuchta wrote:

> Nemate spusteny ani kswapd, syslogd

To myslite vazne? Na tom disku zadny swap neni a ani syslog tam nema
vubec co pohledavat.
Ted jsem na to prisel, prochazel jsem uz vsechny mozne sluzby a ...
exportoval jsem jeden adresar z toho disku na NFS.

Ach jo. Omlouvam se za svoji neschopnost :-)

--
        ~
Marek Les a.k.a. MaX

"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."