umount a device busy

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Květen 23 13:36:07 CEST 2000

> prominte stupidni dotaz. nestojite si na tom disku? (tj. neni tam otevreny
> soubor nebo se nepohybujete v adresari toho disku?). za tyhle urazky se
> omlouvam, ale tohle je dost pravdepodobne.

no este je moznost ze tam nie je nic otvorene (lsof nenapise nic) ale
niekto si ten adresar pozera
moze byt napriklad otvorena alebo neukoncena ftp connection ktora ma ten
adresar otvoreny pripadne ina vec ktora "browsuje" ten adresar a nemusite
to byt vy v shelli

dz