umount a device busy

Středa Květen 24 13:16:16 CEST 2000

Peter Ronai <linux na highlander.my-scotland.sk> wrote:
->> > Pri umount /disk mi to haze Device busy. lsof /disk nevypise nic, umount
->> > -f /disk mi haze umount2: Device or resource busy
->> > umount: /disk: device is busy. Co s tim (rebootovat nechci) ?
->>
->> prominte stupidni dotaz. nestojite si na tom disku? (tj. neni tam otevreny
->> soubor nebo se nepohybujete v adresari toho disku?). za tyhle urazky se
->> omlouvam, ale tohle je dost pravdepodobne.

-> no este je moznost ze tam nie je nic otvorene (lsof nenapise nic) ale
-> niekto si ten adresar pozera

ale toto by lsof napisal, lsof pise vsetky otvorene subory bez ohladu na to
akeho su typu (adresare su tiez subory) a ci je to cwd alebo co.
nie je pod nim este nieco namountovane?

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 ... and Bill Gates' dick is soft not to do any harm ...