Samba a NT

punok punok na post.cz
Středa Květen 24 14:22:29 CEST 2000

Dobry den,
uz dva tydny resim zprovozneni samby na nasem hlavnim serveru.
Mame LINUX server, ktery byl nasazen misto NT serveru a potom dalsi NT
stanice + jedny W98.
Potreboval bych, aby samba na linuxu byla jako Primary Domain Controller
domeny FIRMA.
Vubec zadnym zpusobem se mi nedari prihlasit jednotlive pocitace firmy do
domeny FIRMA.

Pokud spustim nejakou stanici (napr ST1) a prihlasim se jako administrator a
pak dam v nastaveni site, ye ma byt clen domeny FIRMA, tak me to tam
nepusti. Pokud dam vztvorit ucet v domene (a pouziji ucet , ktery je v
smb.conf zarazen do sparvy domen)
tak mi to NTckovz pridani stanice spadne.
Zkousel jsem tuto stanici pridat do domeny i pomoci  smbpasswd -j FIRMA -r
ST1, alr to mi taky nefunguje.

Pokud jsem prihlaseny na stanici bez domeny, a chci se podivat na nasdileny
disk sambou, tak vse funguje.

Vubec nerozumim, jak to ve WIN funguje pri prihlasovani. Mohl by mi nekdo
nastinit, jak by mel vypadat smb.conf, aby to fungovalo ?

1. Linuxovy server hostname: pingu, na kterem bezi samba, domena FIRMA,
uzivatele root,admin,pavel,nova,petr
    chci, aby domenu mohl spravovat uzivatel admin.
2. NT stanice ST1 , ktera je clenem pracovni skupiny SKUPINA, prihlaseny
uzivatel administrator a chtel bych aby se na tuto stanici hlasil uzivatel
pavel do domeny FIRMA
3. NT stanice ST2 a zde aby se hlasil uzivatel novak do domeny FIRMA, ktery
ale ma na linuxu ucet nova

moc a moc predem dekuji za rady
                                                                punok