Samba a NT

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Květen 24 14:49:50 CEST 2000

On Wed, 24 May 2000, punok wrote:

> Dobry den,
> uz dva tydny resim zprovozneni samby na nasem hlavnim serveru.
> Mame LINUX server, ktery byl nasazen misto NT serveru a potom dalsi NT
> stanice + jedny W98.
> Potreboval bych, aby samba na linuxu byla jako Primary Domain Controller
> domeny FIRMA.
> Vubec zadnym zpusobem se mi nedari prihlasit jednotlive pocitace firmy do
> domeny FIRMA.
>
> Pokud jsem prihlaseny na stanici bez domeny, a chci se podivat na nasdileny
> disk sambou, tak vse funguje.

> [...]
Doporucuji
http://www.instinct.org/samba/docs/ntdom_faq/samba_ntdom_faq.html
je to tam popsane krok za krokem. Jinak dokumentace k sambe je vubec velmi
pekne udelana.
Strucne receno musite na Linuxu vytvorit ucet pro stanici, pridat stanici
do smbpasswp pomoci smbpasswd -a -m jmeno_stanice$. Samozrejme musite mit
dobre nastaveny smb.conf. Pote co toto udelate pridate se na stanici do domeny a nevytvarite z ni ucet (tohle samba neumi).
ad 3) Tohle resi soubor smbusers.

--
Michal Kaspar

VSE Praha