Product Number for the RH 6.1 - CZ

Richard Bezak riso na adiemus.sk
Středa Květen 24 17:41:57 CEST 2000

Hello,

kupil som si od Computerpressu RH 6.1 CZ/SK a mal by som zaujem o
oficialnu podporu.
V redakcii tvrdia ze sa jedna o shareware ale neprilozili ziadny Product
ID number pozadovany od redhat.com pri registracii - pritom v knizke
tvrdia, ze toto cislo je na nejakej cervenej karticke dodavanej s CD,
ale ked som volal do redakcie tak oni o ziadnej karticke nevedia.

Trochu neseriozne..............

U Microsftu by ma to neudivilo, ale v pripade linuxu ma to trochu mrzi.

Vedel by mi niekto poradit ako sa zaregistrovat ne redhat.com - logicky
som ochotny za to firme RedHat zaplatit i ked nerozumiem preco by som si
mal dva krat kupovat ten isty software.

Dakujem

Richard