Product Number for the RH 6.1 - CZ

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Květen 24 17:50:38 CEST 2000

Dne St, 24 kvě 2000 Richard Bezak napsal(a):
> Hello,
>
> kupil som si od Computerpressu RH 6.1 CZ/SK a mal by som zaujem o
> oficialnu podporu.
> V redakcii tvrdia ze sa jedna o shareware ale neprilozili ziadny Product
> ID number pozadovany od redhat.com pri registracii - pritom v knizke
> tvrdia, ze toto cislo je na nejakej cervenej karticke dodavanej s CD,
> ale ked som volal do redakcie tak oni o ziadnej karticke nevedia.
>
> Trochu neseriozne..............
>
> U Microsftu by ma to neudivilo, ale v pripade linuxu ma to trochu mrzi.

> [...]

Ehm, tezko vam RedHat poskytne podporu na ceskou mutaci, ktere neni autorem,
to by taky mohl delat podporu na Mandrake linux a spoustu dalsich distribuci z
RedHatu odvozenych.

Nez se zacnete zlobit neskodilo by si precist ten jeden dva soubory v cestine
ktere jsou primo v rootu toho cedecka, je to tam dost velkymi pismeny.

Taky oficialni RH je trosku vic cedecek nez jedno.
Proste to neni 'ten isty software'.

Frantisek Dufka