NVIDIA RIVA TNT2 AGP a Linux

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Čtvrtek Květen 25 09:33:34 CEST 2000

On 25 May 2000, Libor Křepela wrote:

> Zdravím všechny
> Mohl by mi někdo poradit jak dostat ovladač pro NVIDIA RIVA TNT2 V64
> stažený ze stránky výrobce do jádra (Linux SuSE v.6.4) ?
>                                                                 Děkuji všem
Myslite ten, co se pak vyuziva v X serveru? Idealni je stahnout si zdrojak
v tar.gz a pak je to jenom otazka spusteni skriptu install.sh. Na RH 6.2
jsem taky musel udelat link k nejakemu includovanemu souboru, ktery ten
skript pri kompilaci nebyl schopny najit na presne detaily si ted
nevzpomenu.
Cela vec je pomerne podrobne u NVidie popsana.
Jo a mam jadro 2.2.15.

--
Michal Kaspar

VSE Praha