NVIDIA RIVA TNT2 AGP a Linux

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Čtvrtek Květen 25 10:52:29 CEST 2000

Dne Čt, 25 kvě 2000 Libor Křepela napsal(a):
> Zdravím všechny
> Mohl by mi někdo poradit jak dostat ovladač pro NVIDIA RIVA TNT2 V64
> stažený ze stránky výrobce do jádra (Linux SuSE v.6.4) ?

Ehm, nevim presne ktery driver myslite, mozna toho chtelo napsat trosku vice,
ale jestli myslite driver do XFree4.0 na adrese:

ftp://ftp1.detonator.nvidia.com/pub/drivers/english/XFree86_40/

tak je to velmi podrobne popsano v prilozenem dokumentu

ftp://ftp1.detonator.nvidia.com/pub/drivers/english/XFree86_40/NVIDIA_Linux.html

Mam kartu TNT2 Vanta, postupoval jsem presne podle navodu (RH6.2, XFreee z
RAWHIDE) a vcelku mi to funguje. Quake 3 je skoro tak rychly jake ve WinXX.
Kdyz tak se mi ozvete jestli budete mit problem.

S tim dostanim do jadra je problem pokud si stahnete ten binarni RPM a mate
jine jadro. Bud to chce ten src rpm (a zdrojaky jadra) nebo u insmod dat rucne
-f. Vice viz onen dokument.

Akorat to jeste sem tam vytuhne pri prepinani screenu (i s poslednim 0.9-2) a
nektere OpenGL dema/screensavery (treba zrovna ony v Suse 6.4) X server
spolehlive shodi. A v Quake jsou tak osumkrat z deseti nejake divne textury
-cerna, divne duhove barvy a tak.
Taky mi s mojim chipsetem VIA Apollo pro 133 nefunguje podpora AGP, takze
bylo treba pouzit ono 'Option NVAgp "0"' popsane v onom dokumentu.

Jo a taky mam problemy s temi novymi XFree 4.0 a cestinou v aplikacich
linkovanych s qt-2.1.0 a vlastne i s prilozenym xtermem.
Stare KDE 1.1 z RH62 jsou v poradku.

Uz jsem o tom tady psal. Problem se projevuje tak, ze vsechny ceske pismena se
sice spravne napisou ale za sebou maji jeste dva dalsi nesmyslne znaky.
Pokud to napisu pomoci hacku/carky a normalniho pismena tak to funguje spravne.

Frantisek Dufka