Problemy v RH6.2CZ

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Květen 25 18:23:38 CEST 2000

Dobry den,

Karel Ondráček wrote:

> Zdravim,
> nefunguje mi mount fd0 nebo hdax na FAT32, vyhodi hlasku:

hm, mozna placam, ale vzhledem k

> /dev/hda1 ma chybne vetsi nebo mensi cislo zarizeni

bych zkusil

# cd /dev
# ./MAKEDEV

Rikate, ze jste instaloval RH 6.2. Nepouzil jste jiny kernel, nez ten
2.2.14?

> sndconfig odpovi:
> v zadnem z prohledavanych adresaru pro moduly nebyl nalezen soubor soundcore
> .o
> ten tam pri tom je a editace conf.modules to neresi /mam SB64PCI -es1370/

To napovida, ze hleda moduly v jinem adresari, nez prislusi vasemu
kernelu. Nemate problemy i s dalsimi moduly?

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz