Problemy v RH6.2CZ

Karel Ondráček karel.ondracek na volny.cz
Pátek Květen 26 21:21:23 CEST 2000

Martin Proks <proks na marian.fsik.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku:392D538A
.C1206A0B na marian.fsik.cvut.cz...
> Dobry den,

> hm, mozna placam, ale vzhledem k

> bych zkusil
>
> # cd /dev
> # ./MAKEDEV

to jsem zkousel a nepomohlo

> Rikate, ze jste instaloval RH 6.2. Nepouzil jste jiny kernel, nez ten
> 2.2.14?

kernel mam 2.2.5-14BOOT
to je divne, melo by tam byt 2.2.14-6.0.1 a to jsem to zase znovu instaloval
tusim zed pred konfiguraci X-Window mi to hlasilo nejakou chybu, kterou hned
prepsala dalsi obrazovka. Instalace probihala  v textovem rezimu. Co s tim?