PHP a Handling file uploads - fukce POST method uploads

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Květen 26 09:40:42 CEST 2000

On Fri, 26 May 2000, Jan Jelinek wrote:

> Mam RH6.2CZ a z neho instalovany Apache a PHP.
> Snazim se uploadovat soubor na server prostrednictvim PHP metodou POST.
> Vsechno je fain :) stranka na www ma pole
> pro vyber souboru z klienta  tlacitko pro odeslani. pokud odeslu soubor je
> patrne ze neco odesila, ale na
> serveru nic nenajdu. (diskova kapacita serveru se nezmenila.

v php3.ini by jste mel mit nastaveno -

upload_tmp_dir          = /home/httpd/upload            ; temporary  directory for HTTP uploaded files (will use system default if not specified)

a na ten adresar byl mel mit pravo zapisu ten httpd server - treba -

ls -la /home/httpd

drwxrwx---   2 nobody   nobody       4096 Apr 18 20:15 upload