RedHat 6.2 - instalace

Chaloupka Martin Martin.Chaloupka na merlin.cz
Pátek Květen 26 11:57:07 CEST 2000

>  Zkousel jsem stahnout update bootovacich disku (boot-20000407.img &
>  update-disk-20000419.img), ale stejne problemy se vyskytuji stale.

Ja jsem trpel stejnym problemem, doted nevim, v cem byl problem,
ale podarilo se mi to rozchodit tak, ze jsem krome updatu bootovacek
stahnul i update 6.2 rpmek na update.redhat.com (nebo nekde tam).
Pak uz to debugem nekoncilo,  tak zkuste tuto variantu.
S pozdravem Martin Chaloupka
P.S. Mozna nekdo vi, v cem je problem, ale ja jsem dal po tom dal nepatral.