nefungujici PHP4 na RH6.2

Tomáš Stehlík tomas.stehlik na spsselib.hiedu.cz
Pátek Květen 26 12:04:06 CEST 2000

Mam tokovy problem, zkompiloval jsem php 4.0 jako dynamicky modul
pro Apache (DSO). Slo mi o to abych mohl pouzivat php 3.0 a 4
zaroven, takze jsem nasledoval tfm:

     $ ./configure \
    --with-apxs \
    --enable-versioning \
    --enable-track-vars
    --with-bla bla
    --with-....

Kompilace a instalace probehla bez problemu, az na to, ze v konfiguraku
Apache byla spatne cesta k one dynamicke knihovne php. Opravil jsem.

Problem je v tom, ze Apache vubec nenastaruje, i kdyz se pri startu
hlasi OK. Do error logu Apache se vzdy pridaji nasledujici radky:

PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - define in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - defined in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - each in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - strlen in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - strcmp in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - strcasecmp in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name -
error_reporting in Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name - leak in
Unknown on line 0
PHP Warning:  Function registration failed - duplicate name -
function_exists in Unknown on line 0
PHP Warning:  Basic Functions:  Unable to register functions, unable to load
in Unknown on line 0

Po odkomentovani knihovny php je vse OK, nevite co s tim?