kde sehnat koffice pro redhat 6.1cz (nikde neni)

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Sobota Květen 27 22:11:46 CEST 2000

Zdravim cleny konference,

nevite nahodou nekdo, kde by se daly sehnat koffice pro RH6.1 CZ? Vsude jsou
jen verze pro RH6.2 a KDE2. Stahnul jsem uz spoustu souboru, vzdy je to
novejsi verze. Kompilace take selhala, vyzaduje to Qt2.1, ale ja mam Qt2.0.
ftpsearch.lycos.com najde spoustu baliku stejne verze, a jinych
vyhledavacich je situace podobna.
Bud jsem tedy hledal spatne, nebo se nekdo pokousi znicit starsi verzi.

Dekuji moc za pomoc
Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.