kde sehnat koffice pro redhat 6.1cz (nikde neni)

mad na students.zcu.cz mad na students.zcu.cz
Neděle Květen 28 09:33:07 CEST 2000

On Sat, 27 May 2000, Jiri Stepanek wrote:

> nevite nahodou nekdo, kde by se daly sehnat koffice pro RH6.1 CZ? Vsude jsou
> jen verze pro RH6.2 a KDE2. Stahnul jsem uz spoustu souboru, vzdy je to
> novejsi verze. Kompilace take selhala, vyzaduje to Qt2.1, ale ja mam Qt2.0.

Bohuzel, KOffice je jen pro kde2. A kde2 vyzaduje qt2.1. To se take da
sehnat v rpm, snad to pujde nainstalovat do RH6.1, takze pokud se chcete
pustit do pokusu, tak muzete. (zatim nedoporucuju na nic jineho, nez na
pokusy)
Me prvni dojmy z kde2+koffice:
  - zatim katastrofalni stabilita (KSpread mi vytuhne okamzite, ostatni
    casto)
  - nutna podminka jsou 16bit barvy - ja zatim pouzivam 256 a blbne to
    dost
  + graficky fajn
  + neni narocnejsi (alespon ne o moc) nez KDE1
  + na KOffice se vylozene tesim

Celkove prvni beta na normalni praci zatim neni, ale az se to cele usadi,
tak to zacnu pouzivat
					Martin