kde sehnat koffice pro redhat 6.1cz (nikde neni)

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Květen 28 10:14:23 CEST 2000

Obavam se ze KOffice s KDE 1.x nebude to prave. IMHO KOffice je tvoreno
primo pro KDE2 a tudiz vyzaduje qt-2.1, v ktere jsou celkem zasadni zmeny.
Nedavno jsem zkousel posledni beta verzi KDE2 (konqueror) a bohuzel se mi
zdala jeste vice nestabilni nez predchozi (krash).

Takze, budte trpelivy a pockejte do zari/rijna na ostrou verzi :-((

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: Ale vypada opravdu dobre :-))

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:012c01bfc817$c981e740$646d14d4 na mars...
> Zdravim cleny konference,
>
> nevite nahodou nekdo, kde by se daly sehnat koffice pro RH6.1 CZ? Vsude
jsou
> jen verze pro RH6.2 a KDE2. Stahnul jsem uz spoustu souboru, vzdy je to
> novejsi verze. Kompilace take selhala, vyzaduje to Qt2.1, ale ja mam
Qt2.0.