Prazsky letni cas

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Neděle Květen 28 10:05:52 CEST 2000

Zdravim

> Podobny problem jsem mel, kdyz mi cas v BIOSu bezel v UMC. Jakmile jsem
> ho prehodil na CEST, tak uz se to spravilo (ntpd byl nejaky zmateny, treba
> je
> s rdate obdobny problem)
>
> Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)

V tom asi problem nebude. Jak jsem uz zminoval, na pocitaci s RH6.2 je vse v
poradku a LRP spoustim ted doma pokusne z diskety na _STEJNEM_POCITACI_.
Osobne si myslim, ze jsem nahral do LRP podpurny program pro Europe/Prague,
ale bud na spatne misto (ocekava ho jinde nebo jinak pojmenovany) a nebo se to
musi jeste nekde zaktivovat a zapis do /etc/timezone nestaci.

--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz
www.volny.cz/rkolbabek