Prazsky letni cas - spravne nastaveni casu v LRP - vyreseno

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Neděle Květen 28 10:39:54 CEST 2000

Zdravim vsechny pritomne.

Zahloubal jsem se do diskusni skupiny venovane LRP a v archivu nasel reseni.
Casove zony v LRP vychazeji z Debianu. Protoze by se vsak 1.3MB vsech souboru
korigujicich cas v /usr/share/zoneinfo na disketu neveslo, je tam provedena
drobna zmena.

A tady je postup:

1.Prislusny soubor pro casovou korekci prejmenovat na localtime a ulozit do
/etc. (V mem pripade jsem prejmenovaval soubor Prague a puvodne tam byl
vlastne soubor GMT. Odtud pak pramenil posun o dve hodiny)
2.V souboru /etc/timezone napsat jakykoliv udaj. Ma vliv pouze na vypis pri
provadeni nekterych prikazu tykajicich se casu a datumu. (V mem pripade jsem
zapsal Europe/Prague)

Podle mne je to pekna blbost. Ja bych radeji pouzival puvodni cestu
/usr/share/zoneinfo/.... a proste vse pomazal a ponechal tam jen ten prislusny
soubor. To je ale jina zalezitost.

Dekuji vsem za snahu mi poradit. I kdyz to nevedlo primo k cili, alespon mne
to nasmerovalo spravnym smerem.
--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz
www.volny.cz/rkolbabek
Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz> píše v diskusním
příspěvku:8gqk29$2c05$1 na ns.felk.cvut.cz...