znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pondělí Květen 29 09:01:39 CEST 2000

On Mon, May 29, 2000 at 08:49:49AM +0200, Petr Olsak wrote:
> Mam se v teto veci angazovat a sam neco podniknout, nebo (podobne jako v
> predchozim pripade) to udela nekdo jiny? Nebo to nechame bez odezvy pouze
> s konstatovanim "komu neni rady, tomu neni pomoci"?

(po precteni) To posledni je spravne. Podle mne je to stary znamy "setuid"
a jenom provokuje - je to ztrata casu. Tech clanku bude jiste v
budoucnosti jeste HODNE.

> Napisu aspon panu Neffovi, jestli by nechtel, aby clanky o Linuxu nekdo
> pred vydanim recenzoval. Mozna by pak takove nesmysly nemusely na Psovi
> vyjit.

Pan Neff uz podle mne ztratil soudnost. Minule jsme mu prokazali, ze autor
clanku NEVI O CEM PISE a pise hole NESMYSLY ... a v klidu vyda dalsi
clanek od STEJNEHO AUTORA NA STEJNE TEMA!!! Rekl bych, ze si pan Neff jen
nahani navstevnost serveru ... nechal bych ho v tom.

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //