znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Jakub Vosahlo jvosa na lf1.cuni.cz
Pondělí Květen 29 09:01:47 CEST 2000

Pred chvili jsem pan Neffovi kvuli tomu psal (uz zase), mozna muj dopis
uverejni jako odpoved, s clankem se mi uz tentokrat psat nechce, nema to
cenu.

Napad s recenzovanim clanku se mi nezda, jak dokazete, ze jste ta jedina a
prava velicina, ktera muze rici: "ja tomu rozumim, ja to vysvetlim"... (Ja
Vase jmeno, pane Olsak, samozrejme dobre znam, a Vy mne uvidite v nedeli
:-), ale i tak se mi to nezda jako dobry napad.)

Zdravi

Jakub Vosahlo
jvosa na lf1.cuni.cz