znovu Jan Janda o Linuxu na NP

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pondělí Květen 29 09:06:58 CEST 2000

hmmm, nema vyznam sa na tu temu rozculovat ...
ako sa hovori ... blbec je blbec ... takze je
zbytocne na tu temu rozvijat nejaku diskusiu si myslim ...
alebo co takto vytvorit projekt " osvety o linuxe? ",
ktory by sirokej verejnosti sprostetkovaval pravdive
informacie zo sveta linuxu ? :-)

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk
----

ps: ale paci sa mi ten postup ... prihlaste sa do systemu ako root,
    spravte si backdoor a potom sa teste aky ste hacker ... uzas :-)))