Linux a mobily

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Květen 29 09:27:57 CEST 2000

>    >      NOKIA6150 bude urcite fungovat. Sam jsem to zkousel jenom na
>    > N3110 a N5110 (na vic mi nezbyl cas), ale na nejakem komatibility
>    > listu jsem to videl. Data funguji super. Se svym notebookem (
>    > 486/SX25) se pripojuju do site via mobil a jede to jak z praku. Na to
>    > ze NCDS potrebuje ke svemu behu minimalne P150 to je docela rozdil.
>
> :-)) Bereme to jako pochvalu. 6150 je uvnitř až na drobnosti naprosto
> stejná jako 6110. Jedinou nevýhodou je, že 6150 umožňuje i vyšší rychlost
> připojení než je 9.6 což pod Linuxem to zatím nejde. A myslím, že to nemá
> [...]

Ahoj,

     jak jsem si vsiml neuvazuje se o vyssich rychlostech nez 9.6 neni to skoda.
Treba N5110 umi i 14.4 na NCDS. Navic je tu HSDCS. GPRS je sice komercne taky
jiz v provozu ale masove rozsireni bude asi chvilku trvat viz nedostatek
terminalu apod. Nestalo by preci jenom za to doimplementovat podporu stavajicich
technologii do GNOKII.

                                                                  Bye Sam

PS: Jinak diky za sqely produkt. Peju chvalu.....