Linux a mobily

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na linux.cz
Pondělí Květen 29 17:21:05 CEST 2000

   From: Radek_Sedmak na eurotel.cz
   Date: Mon, 29 May 2000 09:27:57 +0200

Ahoj,

   >      jak jsem si vsiml neuvazuje se o vyssich rychlostech nez 9.6 neni
   > to skoda.  Treba N5110 umi i 14.4 na NCDS. Navic je tu HSDCS. GPRS je
   > sice komercne taky jiz v provozu ale masove rozsireni bude asi chvilku
   > trvat viz nedostatek terminalu apod. Nestalo by preci jenom za to
   > doimplementovat podporu stavajicich technologii do GNOKII.

samozřejmě pokud bude zájem (jak ze strany uživatelů tak i ze strany
operátorů :-) můžeme implementovat téměř cokoli. Jedinou podmínkou je
současné splnění následujícíh bodů:

        a. dostatek hardwaru pro testování (novější telefony nejsou
problém, ale starší si opravdu kupovat nebudu, třeba mi někdo věnuje 5110
na testování...)

        b. volání zdarma (nyní jsou pro mne testovací volání zdarma, ale to
jenom díky ochotě jedné německé/české společnosti, která to vše musí
zaplatit, což není zrovna příjemný pocit...)

        c. volného času není mnoho, každý se musíme nějak živit... Je
možné, se najde společnost ochotná samotný vývoj sponzorovat, ale co když
ne?

BTW - není HSCDS pouze zombie, kterou se snaží oživit jeden (nejmenovaný
:-) operátor?

   > PS: Jinak diky za sqely produkt. Peju chvalu.....

:-)) Díky.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na linux.cz