zasah policie ve firme Mironet

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 29 13:17:11 CEST 2000

On Mon, 29 May 2000, Jirka "Eagle" Novák wrote:

>   Me by v teto souvislosti zajimalo stanovisko Ceske policie. Ale kam se
> obratit, aby se neco podobneho nestalo i me, to netusim.

IMHO obratit se nemuzete nikam, prece nemuzete predem nejak zajistit, ze u
Vas policie neudela domovni prohlidku. Ma-li k tomu soudni prikaz ma na to
plne pravo.

Otazka je samozrejme zpusob provedeni, ten se zda byt dost podivny, ale
stale jeste zname jen stavovisko jedne strany. Predpokladam, ze policie ma
k dispozici videozaznam, ktery prokaze jak to probihalo a bude pripadne
vyvozena odpovednost. Ono to urcite neni tak cernobile jak to prezentuje
MIRONET a ono je vubec dost tezke urcit jak se ma policista, ktery
pravdepodobne nema ani potuchy jak vypada pocitac, co k nemu patri a cim
vsim se da ovladat, chovat pokud jde na razii k pripadu temer prokazaneho
trestneho cinu a ma za ukol zabranit zniceni dukazu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.