zasah policie ve firme Mironet

Pondělí Květen 29 14:31:52 CEST 2000

On Mon, 29 May 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> ...a ono je vubec dost tezke urcit jak se ma policista, ktery
> pravdepodobne nema ani potuchy jak vypada pocitac, co k nemu patri a cim
> vsim se da ovladat, chovat pokud jde na razii k pripadu temer prokazaneho
> trestneho cinu a ma za ukol zabranit zniceni dukazu.

To je naopak velice jednoduche urcit, jak se takovy policista ma zachovat:
ma zustat doma a nechat razii provest sve kolegy, kteri byli na to
vyskoleni nebo aspon pred akci patricne instruovani.

Dale jiz se nebudu k tomuto offtopicu vyjadrovat a zaroven si tradicne za
trest udeluji povinnost odpovedet aspon na jeden zacatecnicky dotaz. :)