znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pondělí Květen 29 16:55:27 CEST 2000

### Petr Olsak napsal dne 29 May 00, v 8:49 :
> Precetl jsem si dnesni clanek Jana Jandy na Neviditelnem psovi a na

ja taky

> Mam se v teto veci angazovat a sam neco podniknout, nebo (podobne jako v
> predchozim pripade) to udela nekdo jiny? Nebo to nechame bez odezvy pouze
> s konstatovanim "komu neni rady, tomu neni pomoci"?

ANO, angazovat se.
Pokud by se vsichni rozhodli, ze to nechaji na jinem (=plavat),
nepustil by se do toho asi nikdo :-)

> Napisu aspon panu Neffovi, jestli by nechtel, aby clanky o Linuxu nekdo
> pred vydanim recenzoval. Mozna by pak takove nesmysly nemusely na Psovi
> vyjit.

Uz jsem mu napsal taky a v podstate jsem mu to navrhl i ja.

> Petr Olsak

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail