znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Květen 29 22:36:50 CEST 2000

Petr Olsak wrote:

> Napisu aspon panu Neffovi, jestli by nechtel, aby clanky o Linuxu nekdo
> pred vydanim recenzoval. Mozna by pak takove nesmysly nemusely na Psovi
> vyjit.

To si nemyslím. Proč by měl někdo recenzovat zrovna články o Linuxu
a ne jiné? Na NP vychazi spousta článků, které svádějí k polemice a
většina z  nich  nemusí být  ani "počítačových".  Je pravdou, že na
článku o objektivních "fenoménech", jako je třeba Linux, jsou chyby
patrné na první pohled, nicméně mě  kupříkladu  dokážou ještě  více
nadzvednout ze židle některé politické a společenské komentáře, kde
jsou ještě  fatálnější  nesmysly relativně dobře schovány.  A nikdo
nevolá po recenzích politických sloupků.

P.S.: Pokud bych měl tipovat na další článek od J.J., tak sázím na
objevení parametru 'init=/bin/bash' na  promptu lila,  případně na
"vynález" příkazu su. :-)

--
/*