zasah policie ve firme Mironet

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Pondělí Květen 29 21:19:46 CEST 2000

Dobry den,

> Co takova smlouva vlastne obsahuje? Ze nebudu prodavat produkty jinych
firem?

Budem hadat. Po vzore akcie "Originalny soft u nas legalne" ci ako tomu
nadavaju
jednak klauzulu (patricne zaobalenu), ze mozu kedykolvek prist a rypat sa vo
vsetkom,
co ich zaujima a tiez to, ze na kazdy predany pocitac_musi_byt nainstalovany
Windows..
Mna tu bombarduju z prazskeho Mrkvosoftu pravidelne telefonatmi, pricom
jeden z vrcholov
bola otazka, ci viem, ze na kazdy predany pocitac musim nalepit original
nalepku
Mrkvosoft... Na otazku, ci aj v pripade, ak tam bude nainstalovany Linux mi
slecna
odpovedala ze asi ano, ale ze mi da kolegu, ktory mi to vysvetli presnejsie.
No a stale ich trapi, ci im potpisem ten panflet a la domova prehliadka
dedykolvek ;-)
No a posledne ich zaujimalo ICO a DIC, vraj len pre doplnenie databazy....
Ktovie naco...

Vlado