zasah policie ve firme Mironet

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Květen 29 21:49:40 CEST 2000

Vladimir Rengevic wrote:

> Dobry den,

> firem?
>
> Budem hadat. Po vzore akcie "Originalny soft u nas legalne" ci ako tomu
> nadavaju
> jednak klauzulu (patricne zaobalenu), ze mozu kedykolvek prist a rypat sa vo
> vsetkom,
> co ich zaujima a tiez to, ze na kazdy predany pocitac_musi_byt nainstalovany
> Windows..
> Mna tu bombarduju z prazskeho Mrkvosoftu pravidelne telefonatmi, pricom
> jeden z vrcholov
> [...]

Hmm, to se divim, ze jim to nekdo podepise. Nabizeji neco za to? Jako windows
za 2Kc a podobne? Jestli nedavaji nic protihodnotou, pak opravdu nechapu lidi,
co jim to podepisou. Nikdy bych neveril, ze se deji takove veci. Myslel jsem,
ze jsou tvrdy, ale tohe me jde proti srsti. Nevite nekdo jestli ty policajti co
sli do Mironetu meli soudni prikaz? Kdo jim ho dal? Na jakym zaklade takovy
prikaz lze vydat? Prece se policie nemuze jen tak rozhodnout, ze nekomu vleze
do bytu a neco mu tam sebere. To se mi nezda. Nekdo nam v tomhle pripade nerika
vsechno.

Libor