TV-karta a zvuk

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 29 09:13:37 CEST 2000

Mira Tempir wrote:

> Zvuk jsem rozjel dost nehezky, nemel bych se tim chlubit. No, ale
> treba vam to pomuze :) ...
> Kvuli teto karte si na svem pocitaci vydrzuji orezanou instalaci
> windouz. Po studenem startu pocitace (cca 1x/mesic :) nahodim
> zvuk pod windoze, pak pocitac restartuju do linuchu (a zvuk
> zustane bezet). Ma to tu nevyhodu, ze pod linuxem ten zvuk
> muzu pouze zaslabovat nebo zesilovat, takze ovladani je trosku
> nekomfortnejsi, ale jede to. A pokud nechavate pocitac zaply
> treba mesic v kuse tak se s tim zit da. Nicmene mam to v planu
> [...]

Jde o nastaveni sparvnych bitu v GPIO. Rozbehnete zvuk pomoci winows,
podivejte se, co je zapsano v GPIO (pokud nevite jak: napiste si programek,
ktery si namapuje mmio karty, GPIO je na doubleword na ofsetu 0x200), v
bttv.c najdete struct tvcards, vyberte si entry, se kterym chodi obraz a
podle zjistenych dat ho upravte. Pokud se vam podari precists GPIO, ale
nebudete vedet co s nim, poslete mi ho.