Ftp archiv software pro linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Květen 30 09:33:21 CEST 2000

> Poradek v DNS buhuzel udelat nemohu, neb to nespravuju a jsem jen bezny
> uzivatel spolecnosti. I tak dik z otestovani, ja se nejak zitra domluvim
> se
> spravcem.
> Podle vyhledavace je tam toho prehrsel, zrejme zrcadla, jen se k tomu
> dostat. Me to stve o to vic, ze to mam "za rohem" a pres pevnou linku.
> :-(((
>
> Josef Vogeltanz

Jak jsem vcera slibil, dnes jsem se poptal spravce tohoto archivu a z
brouseni zrejme opravdu nebude nic. Z jeho odpovedi vyjimam:

...Ano. FTP server je urcen pouze pro pracovniky Skoda. Je umisten uvnitr
site Skoda ( za firewallem), takze neni zvenku dostupny.
...Nase pripojeni k Internetu je prilis "slabe", abychom mohli nabizet
sluzby
vne Skodovky.

No co se da delat. :-(((

Josef Vogeltanz