uctovani paketu

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 30 10:24:56 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 08:50:57AM +0200, Martin Dostal wrote:
> Potreboval bych uctovat v Linuxu prenesene pakety podle ciloveho IP.
> Udelal jsem si uctovatko pomoci filtru a ipchains. Vystup loguju a
> zpracovavam, ale je to desne krkolomne. Neznate nejaky soft, ktery toto
> resi ? Navic netusim, jak hodne filtry cele routovani brzdi a zatezuji
> system, kdyz jich mam rekneme 1000 ??

Takovych udelatek je hrozne moc, ja pouzivam ipac (najdete to na
freshmeatu) - muzu poskytnout i vlastni rpm-ka.

Pokud je to i586 na 10Mb lince, tak jsem pri cca 200 pravidlech zadny
rozdil nepozoroval.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //