zasah policie ve firme Mironet

Květoslav Kocek kocek na cl.jokaplus.cz
Úterý Květen 30 14:48:25 CEST 2000

>Hm. A kdo mu k tomu da roota (administratora, supervisora)?
>Zkuste ke mne vtrhnout a precist si muj shutdownovaci skript;
asi
>pohorite (a to nemam v pocitaci lahev kyseliny spojenou s GPS
>snimacem polohy).

Tak to se potom nedivte, ze to vypne sitovym vypinacem,
kdyz budete mit nastaveno jenom ROOT na HALT a nedate
mu heslo ROOTa. Stejne staci mit odemcenou konzoli na
Netware a muze projit down.ncf (jestli existuje) a pak
zdownovat. Kdyz mu nedate heslo ke konzoli, tak to mu taky
nezbejva, nez to vypnout vypinacem. On to podle rozkazu
odvezt musi... a vozit to s UPS za chodu je drsny. :-)
Ale uz je tam moc kdyby. Necham toho.
--
(...)      Slavek
dobrej na kamarad.cz